dissabte, 5 de desembre del 2009

Un espectacle excepcional: La omisión de la familia Coleman


Aquest és un blog que parla,en general, de teatre de carrer, però que també mostra comentaris sobre tota mena d’espectacles excepcionals. I aquí un teniu un: La omisión de la familia Coleman. Ja en vaig parlar fa uns mesos quan el vaig veure a la Feria de Puertollano, però en torno a parlar per què del 16 al 20 de desembre estarà al Teatre Lliure de Barcelona. Un espectacle que va ser el gran èxit de la temporada teatral argentina del 2005, i que des de llavors no ha parat de recollir premis i de viatjar.

No us el perdeu. I si us interessa el seu procés de creació i com està estructurat i construït trobareu una análisi detallada a: http://www.laomisiondelafamiliacoleman.blogspot.com/

En este blog hablo principalmente de teatro de calle pero, también de todo tipo de espectáculos excepcionales. Y aquí tenéis uno: La omisión de la familia Coleman. Ya hablé de él hace unos meses cuando lo vi en la Feria de Puertollano, pero regreso a él ya que del 16 al 20 de diciembre estará en el Teatre Lliure de Barcelona. Un espectáculo que fue el gran éxito de la temporada teatral argentina del 2005 y que desde entonces no ha cesado de recoger premios y de viajar.

No os lo perdáis. Y si os interesa su proceso de creación y como está estructurado y construido, encontraréis un análisis detallado en: http://www.laomisiondelafamiliacoleman.blogspot.com/

Un equipo de intérpretes que corta la respiración, maravillosamente dirigidos por el propio autor. Una verdadera fiesta teatral y una lección para estos tiempos de crisis.” (Marcos Ordóñez, El País)