diumenge, 4 de gener del 2009

2 trobades per pensar una mica sobre el què fem...



2 trobades per pensar una mica sobre el què fem…

La primera tindrà lloc el proper 9 de gener a París. La organitzen conjuntament la revista Stradda, Hors les Murs i l’Institut Ramon Llull i vol reflexionar sobre la creació artística a l’espai públic a la ciutat de Barcelona. Plantejada molt a la francesa, posa l’èmfasi en aquelles questions que a ells els hi preocupen. Una mirada molt àmplia en la que hi participaran a part de creadors artístics, urbanistes, sociòlegs,… i jo mateix. Ja us explicaré en aquest blog com ha anat.
Està bé que a París es parli de la creació artística a la ciutat de Barcelona i per extensió a Catalunya.
Més informació a: http://www.horslesmurs.fr/-Nouveau-numero-.html

La segona trobada són les Jornades que organitza regularment l’associació Te Veo que agrupa companyies de teatre infantil i juvenil de tot l’Estat Espanyol. Un sector massa condicionat pel mercat que tot ho admet, i en el que els reptes artístics no acostumen a estar entre les principals prioritats. Aquest cop les jornades estan coorganitzades per la TTP (Teatre per a Tots als Públics), la xarxa Mira i LaSala, tindran lloc a l’Estruch a Sabadell els propers 13, 14 i 15 de gener i porten el títol de “Amb els cinc sentits”.

Parlarem –ho dic en primera persona per què jo hi faré una conferència a més d’haver coordinat totes les demés- de la creativitat, dels límits que s’imposen les companyies a l’hora de crear, de l’imaginari amb el que treballen. De l’espai, del ritual, de l’experiència d’anar al teatre. I del públic, de tots els públics. Hi participaran Enrique Vargas de Teatro de los Sentidos, Joan Font de Comediants, la gent de Teatro delle Ariette, Juam Monedero de Ultramarinos de Lucas …



Trobareu el programa de les jornades a: http://www.te-veo.org/

2 encuentros para pensar un poco sobre lo que estamos haciendo…

El primero tendrá lugar en París el próximo 9 de enero. Lo organizan conjuntamente la revista Stradda, Hors les Murs y el Institut Ramon Llull y quiere reflexionar sobre la creación artística en el espacio público en la ciudad de Barcelona. Planteado muy a la francesa, pone el énfasis en aquellas cuestiones que a ellos les preocupan. Una mirada muy amplia en la que participarán, además de creadores artísticos, urbanistas, sociólogos,… y yo mismo. Ya os contaré en este mismo blog como ha ido.
Está bien que en París se hable de creación artística en la ciudad de Barcelona y por extensión en Cataluña.
Más información en:
http://www.horslesmurs.fr/-Nouveau-numero-.html



El segundo encuentro son las Jornadas que regularmente organiza la asociación Te Veo que agrupa a compañías de teatro infantil y juvenil de todo el Estado Español. Un sector demasiado condicionado por el mercado que todo lo admite, y en el que los retos artísticos no acostumbran a estar entre las principales prioridades. En esta ocasión las jornadas están coorganizadas por la TTP (Teatre per a Tots als Públics), la red Mira y LaSala, tindrán lugar en l’Estruch en Sabadell los próximos 13, 14 y 15 de enero y llevan el título de “Con los cinco sentidos”.

Hablaremos –y lo digo en primera persona por qué yo daré una conferencia además de haber coordinado el resto- de la creatividad, de los límites que se imponen las compañías cuando se enfrentan a un nuevo espectáculo, del imaginario con el que trabajan. Del espacio, del ritual, de la experiencia de ir al teatro. Y del público, de todos los públicos. Participarán Enrique Vargas de Teatro de los Sentidos, Joan Font de Comediants, la gente de Teatro delle Ariette, Juam Monedero de Ultramarinos de Lucas,…



Encontraréis el programa de las jornadas en: http://www.te-veo.org/


1 comentari:

Ramon Llimós ha dit...

Hola Jordi,

M'han parlat molt i molt bé de la teva ponència del dia 14 de gener a l'Estruch de Sabadell. Està disponible en algun lloc? La puc tenir?
Per cert, no tinc el teu mail i voldria demanar-te una cosa.

Moltes gràcies,

Ramon Llimós